NY UTSTYRSLEVERANDØR

Postet av Enebakk Idrettsforening den 24. Apr 2023

Det er med stor glede vi nå kan fortelle at EIF har skrevet under på en avtale med Comet sport om levering av Puma bekledning til oss.

Alle som som stikker innom Comet Sport i Lillestrøm  og sier at de er fra Enebakk idrettsforening vil automatisk få 20 prosent avslag på alt de måtte kjøpe i butikken, dette er uansett om det er Puma eller andre merker. Det samme gjelder privat kjøp i våres nettbutikk. Den finner du herDet er lett å finne denne siden på hjemmesiden vår.

Alt kjøp av lagsutstyr skal gå via daglig leder.

EIF sin offisielle utstyrsleverandør er nå Puma, det vill si at alle drakter, overtrekksdresser, sokker og jakker som blir brukt av spillere og trenere skal være Puma.

Så er vi alle opptatt av gjenbruk, det vil si at vi kaster ikke draktsett som er brukbare og ser bra ut. Dette er avtalt med ny leverandør.